Školský vzdelávací program
Školský vzdelávací program – primárne vzdelávanie ISCED I-dotácia hodín
Vzdelávacia oblasť |
Predmet |
1.roč. |
2.roč. |
3.roč. |
4.roč. |
Jazyk a komunikácia |
slovenský jazyk |
9 |
8 |
8 |
8 |
a literatúra |
|
|
|
|
|
prvý cudzí jazyk |
2 |
2 |
3 |
3 |
|
Príroda a spoločnosť |
prírodoveda |
1 |
1 |
1 |
1 |
vlastiveda |
|
1 |
1 |
1 |
|
Človek a hodnoty |
náboženská výchova |
2 |
2 |
2 |
2 |
Matematika a práca |
matematika |
4 |
4 |
5 |
5 |
s informáciami |
informatická výchova |
|
1 |
1 |
1 |
Človek a svet práce |
pracovné vyučovanie |
|
|
|
1 |
Umenie a kultúra |
výtvarná výchova |
1 |
1 |
1 |
1 |
|
hudobná výchova |
1 |
1 |
1 |
1 |
Zdravie a pohyb |
telesná výchova |
2 |
2 |
2 |
2 |
Spolu povinná časť |
|
22 |
23 |
25 |
26 |
Delenie žiakov na skupiny v predmetoch:
KNB- do počtu 20
ANJ -do počtu 17
IFV- do počtu 17
Školský vzdelávací program ISCED 2 dotácia hodín
Vzdelávacia oblasť |
Predmet |
5. ročník |
6. ročník |
7. ročník |
8. ročník |
9. ročník |
||||||||||
|
|
5M |
5J |
5Z |
6M |
6J |
6Z |
7M |
7J |
7Z |
8M |
8J |
8Z |
9M |
9J |
9Z |
Jazyk a komunikácia |
SJL |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
ANJ |
3 |
4 |
3 |
3,5 |
4,5 |
3,5 |
3,5 |
4 |
3,5 |
3 |
4 |
3,5 |
3 |
4 |
3 |
|
NEJ |
|
|
|
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1,5 |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
Matematika |
MAT |
6 |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
5 |
4 |
4 |
5,5 |
4,5 |
4,5 |
5,5 |
5 |
5 |
a práca s informáciami |
INF |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0,5 |
1 |
Človek a spoločnosť |
GEO |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
2 |
|
DEJ |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
|
OBN |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
Človek a príroda |
BIO |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
|
FYZ |
|
|
|
1 |
1 |
1 |
2 |
1,5 |
1,5 |
2,5 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
|
CHEM |
|
|
|
|
|
|
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Človek a hodnoty |
KNB |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Zdravie a pohyb |
TSV |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Umenie a kultúra |
HUV |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
VYV |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
VUM |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Človek a svet práce |
TECH |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
1 |
1 |
2 |
|
|
1 |
|
SVP |
|
|
|
|
|
|
1 |
1 |
1 |
|
|
|
|
|
|
Spolu |
27 |
27 |
27 |
29 |
29 |
29 |
31 |
31 |
31 |
31 |
32 |
31 |
31 |
31 |
31 |
M učebný plán zameraný na matematiku a prírodovedné predmety
J učebný plán so zameraním na cudzie jazyky
Z učebný plán so všeobecným zameraním
Delenie tried do skupín je v súlade s osnovami, učebnými plánmi a metodickými pokynmi MŠ SR v predmetoch:
KNB do počtu 20
TSV-do počtu 25
ANJ, NEJ-do počtu 17
INF, TECH, SVP-do počtu 17